Suzuki dr 125

Wszytsko o suzuki dr 125

Ogłoszenie

Tutaj możesz wpisać treść ogłoszenia.

#1 2008-08-10 14:11:37

RedragoOn

Poziom |

Zarejestrowany: 2008-08-10
Posty: 1
Punktów :   

Wybór

Witam wszystkich,

   Jako że jestem tyrochę zielony w tych sprawach pytam się (narazie kilku) mam nadzieję doświadczonych motocyklistów Zamierzam za rok zdawać na prawo jazdy A1,a później planuję zakup motoru... no właśnie jakiego? marzeniem oczywiście jest Honda NSR ale to szosówka, a poza tym zabiłbym się na niej xD Pomyślałem że lepszybyłby enduro...Myślałem o Yamashce DT 80 lub własnie Suzuki DR 125. Chodzi mi o to ,aby cena motoru nie przekraczała 3 tys. Mam jak narazie 15 lat (jeszcze tylko roczek , 181 cm wzrostu i 58 kg wagi ... Myślę że  obydwa te motorki są bardzo dobre,wytrzymałe itd. Lecz jednak chciałbym poznać waszą opinię . POzdro

P.S. Wiem że między obydwoma tymi motorkami jest różnica 2 suwów..Co poradzicie?!

Ostatnio edytowany przez RedragoOn (2008-08-10 14:13:04)

Offline

#2 2008-08-13 01:38:06

pawlik666

Administrator

Zarejestrowany: 2008-07-15
Posty: 8
Punktów :   

Re: Wybór

Jak myślisz o dt80 to po co Ci będzie A1.Jeśli nie jesteś doświadczony to dt 80 starczy Ci na początek zresztą w sumie dr 125 porównuje się do dt 80 tak więc nie wiem to raczej Twoja decyzja.Ja na Twoim miejscu nie wywalał bym kasy na A1 kupiłbym narazie jakas 80 zarejestrowana na motorower a potem na 18 juz A walnąc bo nie ma chyba po co wywalac kasy tyle na dwa lata.Chyba że masz kase.No ale jeśli jesteś zielony to fakt łatwiej będzie Ci sie zapoznać z jakimś miotrowerkiem niż odrazu zaczynać od 125.Sam mam dr 125 i myśle że gdybym dosiadł jej nie mając pojęcia o motorach mógłbym sobie zrobić troche krzywdy.Ze względu na to że lubię moto przycisnąć a brak doświadczenia raczej by się prz7yczynił do kilka szlifów w lesie.

Offline

#3 2008-09-03 18:18:40

apka2

Poziom |

Zarejestrowany: 2008-09-03
Posty: 6
Punktów :   

Re: Wybór

czemu dr 125 a dt 80